11. september 2013

Loving.... Cut Out Boots

WANTED WEDNESDAY










Jeg er forelsket i cut out boots, jeg ved, at de har været fremme i et stykke tid, og at jeg er lidt sent på den, nå det komme til denne trend. Jeg har været vilde med dem i lang tid, men jeg er lidt usikker på om de ville klæ mig, men jeg ønsker mig virkelig et par. De fleste af dem er temmelig dyre, for en på su, men her på det sidste er high street butikkerne, kommet ud med billigere versioner. Så jeg tror det er på tide, at jeg få et par, selv om det næsten er vinter.
Translation//
I'm totally in love with cut out boots, I know that they have been around for a while, and that I’m a bit late, getting in to the trend. I have loved them for a long time, but I just don't know if they would look good on me, but i just really want a pair. Most of them are pretty expensive, but lately the high street shops, have come out with them as well, so I thing I might just get a pair now, although it’s almost winter.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...