27. september 2013

Follow Me Friday

 










 
Jeg ville gerne finde på en ny type indlæg til bloggen, og jeg tænkte det kunne være sjovt at lave, en type indlæg hvor i kunne lære mig lidt at kende. Så det jeg har gjort er at jeg hele dagen i dag har taget billeder, af det jeg har lavet. Billederne er fra min mobil, så kvaliteten er ikke hel go. Men hvis det er noget i kan lide at se, så vil jeg gerne fortsætte med disse indlæg, og så slæbe mit kamera med mig, så i kan se hvad jeg laver.
I dag har jag fortsat arbejdet på min eksamen, og har i den forbindelse været ude på min skole og arbejde lidt. Jeg fatter ikke, at jeg snart er færdig som fashion designer, der er så fedt.
Translation// I wanted to create a new type of blog post, one where you could get to know me a bit better as well. So I decided to take pictures of my day today, so that you can see what I do. The pictures is from my phone, so the quality isn’t amazing, but if you guys like this type of blog post, I will keep doing them, and I will bring my camera along with me.
Today I have been working on my exam, and I have been working at home and at school. I just can’t believe that I’m almost an educated fashion designer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...