2. januar 2014

A New Year


Jeg håber at i alle sammen har haft en dejlig jul og et godt nytår. 
Jeg var lidt i tvivl om hvilket indlæg, jeg skulle lave som årets første, så det kommer til at handle om lidt af hvert.  Billedet ovenover, er mine julegaver, jeg har fået nogle rigtig gode gaver i år, jeg er meget glad for dem alle sammen. Jeg har haft en god jul, selvom jeg faktisk syntes at det var ret hektisk at køre frem og tilbage fra den ene julefrokost til den anden, jeg havde også en 18 års fødselsdag mellem julefrokosterne og nytår, som vi skulle til. Så vi havde ikke så meget energi til andet ind, at tage til fester, og derfor fejrede vi også nytår stille og rolig, med lækker mad, og nogle gode film.
Det næste års tid på bloggen, ved jeg ikke helt så meget om i nu, men jeg har nogle ideer til nogle indlæg jeg gerne vil lave i fremtiden, hvis i har nogle gode ideer, må i endelig sige til, det er altid rart med noget inspiration. Her i den nærmeste fremtid kommer den nogle Hauls, på bloggen, da der jo er udsalg alle steder, har jeg allerede shoppet lidt ting, jeg gerne vil vise jer, måske har i allerede det noget af det, hvis i følger mig på Instagram, hvis ikke så er min bruger navn @sidsel_pedersen .
Håber at i alle sammen får et fantastisk år.

Translation// I hope you have had a wonderful Christmas and a good new year. I have been so busy this Christmas, driving from one Christmas party to the next, we also went to a birthday party just before New Year’s. So we decided to have a nice and relaxing new year at home, with some good food and movies.
I don’t know what I will be doing on the blog next year, I haven’t planned a lot. But I have some ideas, if you have a suggestion, then please leave it for me. Inspiration is always a good thing. I have a couple of hauls coming up, the sales have started, and I have already been shopping a bit. You might already have seen some of it, if you follow me on Instagram, my username is @sidsel_pedersen, if you would like to follow me.
Hope you all, will have an amazing new year.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...