19. januar 2014

All Black






Jeg ville virkelig gerne have flere, outfit billeder på bloggen, men problemet er at min mand tager af sted før mig, og kommer hjem når det er mørkt. Så det er kun i weekenden jeg kan tage billeder, og det er gerne når vi er på vej et eller andet sted hen. Så mine billeder bliver taget men telefonen, og er desværre ikke i den bedste kvalitet, og vejret i Herning hjælper bestemt ikke.


Translation// I would really like to have more outfit pictures on the blog, but i don’t really have one that can take photos of me, every day. And when I do, we are going somewhere, and I don’t have my camera with me. So the quality is not that good, the pictures are from my phone, and the weather is Terrible so, that doesn’t really help the quality.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...