12. januar 2014

Nelly Sale Haul









Da udsalget startede på nelly.com var jeg virkelig heldig, for den jakke jeg virkelig gerne vil eje, som jeg har blogget om her, kom nemlig på udsalg, og var sat 50 % ned. Derudover var de Jeffrey Campbell sko, jeg har været vilde med længe også sat ned til halv pris. Så jeg bestilte begge ting med det samme, og jeg er rigtig glad for at jeg købte dem. Jeg ved godt at det ikke er alle smag, skoene er ret vilde, og det samme er jakken, men de passer begge to til min stil.


Translation// when the sale started on nelly.com, I was very lucky, because the jacket I really wanted, went on sale, 50 % off. I blogged about the jacket in December, you can see the post here. The shoes I have had my eye on for a while, and they also went on sale, so I ordered both things right away. And I’m so happy I did, I just love both the pieces. I know that it's probably not everyone's taste, the shoes are a bit wild, and so are the jacket, but they are just perfect for my wardrobe.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...