5. januar 2014

WHAT'S in my BAG




Jeg har fået en ny taske i julegave, så da jeg skulle til at flytte mine ting over i den nye taske, tænkte jeg at jeg kunne vise jeg hvad jeg har i min taske. Normalt har jeg ikke make-up i tasken, eller det passer ikke helt, for jeg har altid en billig concealer i tasken, bare for en sikkerheds skyld, det samme gælder min neglefil. Men da hele sidste år, bestod af den ene fest efter den anden, kom der altså lidt make-up i tasken.
Tasken jeg brugte før er fra Pieces, den nye er fra Asos, jeg har selvfølgelige de nødvendige ting i tasken, så som, nøgler, pung, hår elastik og medicin, saltvand så jeg kan rense mine kontaktlinser. Så har jeg mine vinter must haves i tasken, hue, vanter, læbepomade, som er nødvendige på denne tid af året. Og til sidst er der så min fest must haves, concealer, pudder, læbestift.

Translation// I got a new bag for christmas, and when I had to move my stuff from the old bag till the new bag, I thought that I could do a, what's in my bag post. My old bag is a Pieces bag, and the new bas is from Asos.
I have my essentials in my bag, my keys and my wallet, a concealer and a nail file. Then a have my winter must haves, like my gloves, a lip balm and my beanie. And because Christmas was all about the parties, I have my party must haves in my bag, some make-up for touch ups.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...