24. januar 2014

Jeffrey Campbell Love



Der er ingen tvivl om at Jeffrey Campbell er min ynglings designer når det kommer til sko.  Jeg syntes at de fleste af skoene fra JC er helt fantastiske, der er selvfølgelig også sko, som jeg ikke lige frem kan se mig selv have på, men det er ikke mange i forhold til dem jeg gerne ville have på. Jeg ejer desværre kun et par JC sko ind til videre, for de er lidt dyre,  især når man er på su, plus at mange af skoene ikke lige frem er praktiske.  Men selvom de ikke er praktiske alle sammen, så drømmer jeg nu alligevel og at tilføje flere par Jeffrey Campbell’s til min samling.


Translation// There is no doubt that I love Jeffrey Campbell shoes. It’s not all the shoes I would wear, but most of them I definitely would wear. I think that JC shoes are amazing, and Jeffrey Campbell is definitely my favorite shoe designer. I only own one pair of JC, but there is a couple of pairs that I really want in my shoe collection.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...