6. januar 2014

Regal Rose Love




Jeg er efterhånden stødt på smykkemærket, regal rose, nogle gange. Jeg læser en del blogs, og mange af dem jeg læser fast har en del smykker fra regal rose. Det er bestemt ikke det hele jeg syntes passer til mig eller min stil, men er blevet ret forelsker i mærket. Billederne her er fra AW12, og jeg syntes bare de er helt vild fine. Jeg overvejer stærk om jeg skal bestille noget hos dem, der er et par ting jeg virkelig gerne vil eje. Jeg følger dem på Instagram, da jeg syntes de har nogle virkelig fine billeder, du kan finde den på @regalrose

Translation// Many of the bloggers I follow, wear regal rose jewelry, and I must admit that I think that they have some amazing stuff. The pictures are from the AW12 collection, and I think the pictures are beautiful. I’m properly going to order something for them in the near feature, it’s not everything that goes with my style, but there are a couple of things I would like to wear. I follow them on Instagram, they have some really nice photos, you can find them on @regalrose

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...