21. januar 2014

January Haul










Januar har været en måned hvor jeg har shoppet en del, det her er alt sammen køb fra butikker, og det eneste der er et udsalgs køb er min nye taske. Jeg har købt en rense mælk, som passer til den toner jeg fik i jule gave, og jeg er virkelig glad for produkterne. Derudover har jeg køb små ting jeg manglede, og ting som jeg vist ikke helt manglede, men gerne ville have. Tasken er uden tvivl mit bedste køb i denne omgang. Der vil inden længe komme en haul mere på bloggen, jeg har nemlig handlet på asos, og har fået en masse gode ting, fra udsalget.  


Translation// This month I have been shopping quite a bit. The only thing in this haul I got on sale is the bag, but I have a asos haul coming up soon, and there is a bit more sale items. I bought the cream cleanser, which is from the same line as the toner I got for christmas, and I really love it. I bought a couple of things I needed and some things I didn’t really need, but I got them anyway. I definitely like the bag the most, I’m so happy I found it, and that it was on sale.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...