5. marts 2015

Favorite Jeans




Jeg har fundet et par ''jeans'' jeg elsker, jeg er vilde med disse ''jeans'', de er super behagelige at have på, og så har de en virkelig go pasform. Jeg er ikke vild med lommer foran på bukser, derfor er disse jeggings også bedre for mig end rigtige jeans. Jeg har også tit problemer med at de er for lange i benene, men dem her passer perfekt i længden, og de sidder bare virkelig flot. Du kan finde de blå HER og de går HER.

Translation// I have found a couple of "jeans" I love. I love these "jeans", they are super comfortable to wear, and they have a really great fit. I'm not crazy about pockets on the front of pants; therefore these leggings are a lot better for me than real jeans. I often have problems with the length of the legs, but these fit perfectly in length. You can find the blue pair HERE and the grey pair HERE.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...