9. marts 2015

Makeup Monday : MAC Makeup Look







Denne uges makeup look er lavet med mine nye MAC øjenskygger, som jeg viser frem på bloggen på næste mandag. Jeg er vild med MAC’s øjenskygger, og derfor bestemte jeg mig også for at give mig selv en lille gave, jeg har lavet min egen øjenskygge palet, med 4 af de farver jeg længe gerne ville have. Så nu bestilte jeg dem, og er virkelig glad for de 4 farver jeg valgte, syntes at denne koral er super flot til hverdag. Ellers er det et simpel hverdags look, som jeg helt sikkert vil lave igen snart.


Translation// This week's makeup look is made with my new MAC eye shadows; I will show them on the blog, next Monday. I love MAC's eye shadows, and therefore I decided to give myself a little gift, I have made my own eyeshadow palette with 4 of the colors, I wanted to get for a really long time. So now I ordered them, and I’m really happy with the 4 colors I chose. This coral is super pretty for everyday. Otherwise it’s a simple everyday look, which I definitely will be doing again soon.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...