23. marts 2015

Makeup Monday : WOMFT






Denne uges makeup indlæg, er mit nuværende go to look når det kommer til et simpel hurtigt hverdags look. Jeg er blevet mega fan af at det skal gå hurtigt, og der er ikke noget bedre ind en mat foundation, for så er der ikke brug for at bruge en pudder for at gøre ansigtet mat. Og så bruger jeg selvfølgelig mine trofaste favoritter, som jeg bare ved fungere, så som min MAC concealer, min Yves Rocher øjenbryns blyant og min ELF blush. Mine nye favoritter er min Yves Rocher eyeliner og min Maybelline mascara og min grønne Makeup Revolution London øjenskygge.


Translation// This week's makeup post, is my current go-to look when it comes to a simple and fast look. I'm a huge fan of a quickly applied look, and there is nothing better than a matte foundation, so that you don't need to use a powder, to mattify your face. And I use my trusty favorites, like my MAC concealer, my Yves Rocher eyebrow pencil and my ELF blush. My new favorites are my Yves Rocher eyeliner and my Maybelline mascara and my green Makeup Revolution London eyeshadow. 





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...