13. marts 2015

Follow Me Friday





Det er snart længe siden at jeg har haft et follow me Friday indlæg på bloggen, men det er tilbage i denne uge. Og sidste fredag var lidt en hård dag, jeg var på arbejde tidlig om morgenen, men er glad for mit nye arbejde så det gør ikke så meget. Jeg brugte fredagen på at tegne nogle nye illustrationer, og fik sat en af dem, i en ramme, så den kunne komme op på hylden og stå. Jeg ryddede op i min makeup, og resten af lejligheden, og min reol er snart ved at se nogenlunde godt ud, hvilket jeg er ret tilfreds med.

Translation// It's been a long time since I have posted a follow me Friday post on the blog, but it's back this week. And last Friday was a hard day, I was at work early in the morning, but I really like my new job, so it doesn't really matter. I used the rest of the Friday drawing some new illustrations, and I put one of them in a frame, and it is now decorating my bedroom shelf. I cleaned up my makeup, and the rest of the apartment, and my bookcase is starting to look fairly good, which I'm pretty happy about.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...