2. marts 2015

Makeup Monday : Nude Lipstick






Jeg har længe været på jagt efter den perfekte nude læbestift, men jeg syntes det er svært at finde den helt rigtige farve, især fordi jeg er så lys i huden. Jeg har fundet et par stykker jeg er glade for, men jeg har stadig ikke fundet den helt rigtige farve. Har du fundet den perfekte nude læbestift? Eller har du nogle anbefalinger til mig, så skriv endelig en kommentar, så jeg kan teste den/dem.

Translation// I have for a long time been searching for the perfect nude lipstick, but I think it's really hard to find the right color, especially because my skin is so pale. I have found a few I'm happy with, but I still haven’t found the right color. Have you found the perfect nude lipstick? Or do you have any recommendations for me, please write a comment, so that I can test it/them.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



2 kommentarer:

  1. Altså Mac har nogle virkelig flotte nude læbestifter, så dem synes jeg helt klart, at du skal tjekke ud! :)
    - julieguldbrandt.bloggersdelight

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...