24. marts 2015

H&M Haul





Har en lille haul på bloggen i dag, jeg bestilte disse vare over nettet. Jeg havde virkelig brug for et nyt badeforhæng og efter som mit badeværelse er så lille, har jeg valgt at det skal være hvidt, og det samme gælder for måtten. Jeg bestilte også en grå kjole og en cropped strik trøje, jeg er lige så stille i gang med at udskifte min garderobe, da det meste er blevet alt alt for stort.


Translation// Have a small haul on the blog today, I ordered these things online. I really need a new shower curtain, and since my bathroom is so small, I decided that it should be white, and the same goes for the mat. I also ordered a gray dress and a cropped sweater; I have started to replace my wardrobe, since most of it is way to big now.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...