11. juni 2015

Home Decor Inspiration






Vi har alle sammen brug for inspiration engang imellem, og jeg elsker personligt bolig inspiration, og leder altid efter små gode idéer jeg kan bruge i min lejlighed. Der er ikke så meget i denne indretning der taler til mig, bortset fra at lejligheden er så lys, og så hænger der et flot billede i soveværelset, som gør at jeg overvejer om jeg skal give mig i kast med et nyt maleri.


Translation// We all need a little inspiration sometimes, and I personally love home decor inspiration, and I’m always looking for small ideas I can use in my apartment. There is not much in this Home that speaks to me, except the beautiful light in the apartment, and then there is a beautiful painting in the bedroom, which makes me think about painting a similar painting for myself.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

2 kommentarer:

  1. Vi vil gerne se dit nye maleri, hvis du beslutter dig for at lave det ;)
    '
    http://byekk.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Det skal nok komme på bloggen, hvis det bliver lavet :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...