13. juni 2015

Yves Rocher Empties & Reviews







Jeg har haft disse produkter i et par måneder nu, og har testet dem alle sammen, og flere af dem er brugt op nu, så tænkte det var et godt tidspunkt at anmelde produkterne igen.

Min favorit er denne Nourishing Lip Balm, jeg er vild med den, syntes at den er virkelig god. Den er blød på læberne, den er ikke klisteret og den virker på tørre læber, hvilket er det vigtigste, og den dufter også godt, hvilket er et plus.

Jeg har brugt Elixir 7.9 produktet hver dag siden jeg modtog den, og jeg er især vild med duften, jeg ved ikke om jeg kan se den store forskel på min hud, men den er fugtgivende, trænger hurtig ind i huden og fedter ikke.  Så jeg kan godt lide at bruge dette produkt.

Denne Expert Réparation Lotion er blevet tømt, dette er et produkt som har hjulpet mine ben en hel den, jeg får altid virkelig tør hud, når vejret skifter fra at være koldt og grå til at være varmt, så den er blevet brugt en hel den, igen dufter den rigtig dejlig. Det er en tyk lotion, men syntes nu den trænger hurtig ind i huden alligevel, og den fedter ikke alt for længe efter på førelse, hvilket jeg er glad for.

Botanical Slimming Key ved jeg ikke helt om virker, jeg har godt nok tømt den, men eftersom jeg ikke har de problemer som den skulle hjælpe mod, er det svært at sige om den har virket, så jeg kan ikke rigtig anbefale produktet.

Intense Kajal er blød, og nem at bruge, jeg er mest fan af den sorte, jeg bruger den som eyeliner langs de øverste øjenvipper, og den fungere super godt. Jeg var lidt skuffet over den grønne, men kun fordi at farven ikke var så kraftig som jeg havde håbet. Ellers er holdbarheden fin, den er let at påføre.

Translation// I have had these products for a few months now and have tested them all, and more of them are empty now, so I thought it was a good time to give you guys a review.

My favorite is this Nourishing Lip Balm; I love it, it’s really good. It’s soft on the lips, and it works on dry lips, which is the most important, and it smells good too, which is a plus.

I have been using the Elixir 7.9 product every day since I received it, and I especially like the smell, I don’t know if I can see the big difference on my skin, but it’s moisturizing, soaks into the skin quickly and it’s not greasy. So I like it.

This ExpertRéparation Lotion is empty, this is a product that has helped my legs a whole lot, my skin gets really dry when the weather changes. It smells really nice. It’s a thick lotion, but it soaks into the skin fast, and doesn't grease.

The BotanicalSlimming Key I don’t know if this works, It’s empty, but I don’t have the problems, that it was supposed to help with, it’s difficult to say whether it has worked or not, so I can't really recommend the product.

IntenseKajal is soft and easy to use, I’m a fan of the black one, I use it as eyeliner along the upper lash line and it works really well. I was a little disappointed with the green one, but only because the color wasn't as vibrant as I had hoped. Otherwise it works really well, it is easy to apply.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Sponsored 

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...