9. juni 2015

Mac Makeup Favorites





For noget tid siden købte jeg et par nye produkter, jeg har købt en af mine favorit produkter fra MAC, nemlig Fix+ sprayen, og jeg bruger den efter jeg har lagt min makeup, jeg ved ikke om den gør noget for holdbarheden af makeuppen, men jeg bruger den for at få makeuppen til at se bedre ud, syntes den er med til at få makeuppen til at se mere airbrushed ud. Det næste Mac produkt, er helt nyt for mig, det er nemlig en mat læbestift, og det er Velvet Teddy, og elsker den, det er helt sikkert en ny favorit. Jeg har også købt Blush Brushen fra Real Techniques, er godt klar over at det ikke er at Mac produkt, men kunne lige så godt tale lidt om børsten i dette indlæg, for det er en ny favorit. Jeg er vild med den, jeg bruger den dog som pudder børste, da jeg syntes den er for stor til blush.


Translation// Some time ago I bought a couple of new products, I bought one of my favorite products from MAC, the Fix+ spray, and I use it after I have put on my makeup, I don't know if it does something for the wear ability of the makeup, but I use it to get the makeup to look better, I feel like it helps to get the makeup to look more airbrushed. The next Mac product is completely new to me, it’s a matte lipstick, and it’s Velvet Teddy, and love it, it's definitely a new favorite. I also purchased the Blush brush from Real Techniques, I’m aware that it’s not a Mac product, but I might as well talk about the brush in this post, because it’s a new favorite. I love it; I use it, however, as a powder brush, because I feel like it's too large for blush.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...