16. juni 2015

Style Inspiration





Føler mig meget inspireret i dag, jeg ved ikke helt hvorfor. Så jeg tænkte at jeg ville give jer et indlæg med lidt stil inspiration, jeg er vild med det luftige, farverige og festivals inspirerede look i dag, det er ellers ikke normalt mig. Der er kun et sort billede denne gang, men syntes det skulle med da jeg virkelig godt kan lide håret og smykkerne. Hvilke looks inspirerer jer lige for tiden?


Translation// Feeling very inspired today, I don’t know why. So I thought I'd give you a post with a little style inspiration, I love the airy, colorful and festival inspired look today, it’s normally not me. There is only one black picture this time, but it’s here because I really like the hair and jewelry. What looks inspire you at the moment?





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...