22. juni 2015

Makeup Monday : Summer Nails







Jeg har fået tilsendt disse neglelakker fra Yves Rocher, i forbindelse med udvidelsen af deres negle laks kollektion. Jeg har allerede testet flere af dem, og glæder mig til at teste flere af dem i løbet af sommeren. Lige nu køre de en konkurrence, hvor man kan vinde et helt års forbrug af skønhedsprodukter, samt at 2 & 3 pladsen kan vinde alle 48 neglelakker i en samlet kollektions box, så hvis du har styr på det med neglelak, så tjek dette link og se hvordan du deltager i konkurrencen.

Du kan finde alle de nye produkter HER. Af det udpluk jeg har fået, har jeg selvfølgelig allerede et par favoritter, og de blå, den grønne og den grå er uden tvivl mine favorit farver. Og de overlakker der er med, fungere super godt, og giver en flot finish. Jeg har prøvet gelé lakkerne, hvilket er første gang jeg overhovedet prøver gelé lak, og jeg ved ikke helt om jeg kan lide dem bedre almindelige lakker. Det der uden tvivl flot ud, men personligt er jeg nok mere til almindelig lak.

Translation// I have received these nail polishes from Yves Rocher, because they have expanded their nail polish collection. I have already tested several of them out and I’m looking forward to test the rest of them, this summer. Right now they have a competition where you can win a year's worth of beauty products, and the 2 &3 place, can win all 48 nail polishes in a collections box, so if you have mastered the nail polish thing, check out this link and see how you can enter the competition.


You can find all the new products HERE. In the selection I have received, I of course already have a few favorites, and the blues, green and the gray is undoubtedly my favorite colors. And the topcoats are easy to work with, and give a nice finish. I tried the gel polishes for the first time ever, I have never tried gel polishes before, and I don’t really know if I like them better than average polishes. I probably prefer normal polishes, but the gel ones work nice to. 





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Sponsored 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...