2. juni 2015

New In Makeup Reviews







For noget tid siden havde jeg en lille makeup Haul på bloggen, og jeg lovede jer anmeldelser af de forskellige produkter så det får i, i dag selvom at I også fik et makeup indlæg i går.

Det første produkt er en Lasting Finish Concealer fra Rimmel, og endelig har jeg fundet en concealer der er lys nok, til at bruge som en highlighter. Dette produkt er meget tykt, og det kræver lidt arbejde at få den blendet ordentlig ud, men ellers er jeg ret tilfreds med den, og den kan helt sikkert anbefales.

Det bedste til at blende den overnævnte concealer ud med er denne svamp, det er en Blend And Snap Sponge, jeg købte den på Asos. Jeg er faktisk vild med denne svamp, det er den første makeup svamp jeg har prøvet, og er vild med det resultat den giver, når men bruger den til foundation og concealer. Den vokser en del når man gør den våd, men den har stadig lidt af en spids, der gør den super god til concealer under øjnene.

Ultra Sculpt & Contour Kit fra Makeup Revolution, har jeg lidt blandet meninger omkring, jeg har den i Ultra Fair C01, men Bronzerne er stadig for mørk til mig, derimod er jeg kæmpe fan af blushen, det er en virkelig flot farve. De drysser en del, så man skal huske at ”banke” børsten af inden man bruger den.

Jeg har før prøvet en Velvet Lip Pencil Fra Maybelline, men denne gang ville jeg prøve en farve der er lidt uden for min comfort zone, så jeg købte farven 140 Minimalist, det er en sart rosa med lidt shimmer i, den holder ikke mega længe, men den er behagelig at have på læberne, og den tørre dem ikke ud. 

Det sidste produkt, er en øjenskygge pallet, fra Pixi i Copper Peach, den har nogle utrolig flotte farver, som fungerer virkelig godt til hverdags looks. Det er i hvert fald det jeg bruger den til, det er ikke de mest pigmenterede øjenskygger jeg har prøvet, men de har en god holdbarhed, og kan opbygges så farven bliver mere intens.

Translation// Some time ago I had a little makeup Haul on the blog, and I promised you guys a review on the products, so that’s what you guys get today.

The first product is a Lasting Finish Concealer by Rimmel, and I have finally found a concealer, that’s light enough to use as a highlighter. This product is very thick, and it requires a little work to get it blended properly, but otherwise I'm quite happy with it, and I can definitely recommend it.

The best thing to use when you want to bend out the concealer, it this Blend And Snap Sponge, I bought it on Asos. I actually love this sponge, it’s the first makeup sponge I've tried, and I love the results it gives when I use it for foundation and concealer.

The Ultra Sculpt & Contour Kit from Makeup Revolution, is a product I have some mixed opinions about, I have it in Ultra Fair C01, but the bronzer are still too dark for me, on the other hand, I’m a huge fan of the blush, it's a really nice color. It has a bit of fall outs, so you need to “tap” the brush before you use the product on the face.

I have previously tried one of the Velvet Lip Pencil From Maybelline, but this time I wanted to try a color that is a little outside my comfort zone, so I bought the color 140 Minimalist, it’s a pale pink with a little shimmer in it, it doesn't last for a long time but it’s comfortable to wear on the lips, and it doesn't dry them out.


The final product is an eyeshadow pallet, from Pixi in Copper Peach; it has some incredible colors, which work really well for everyday looks. That's what I use it for, it's not the most pigmented eyeshadows I have tried, but they have a good lasting power and you can built it, so that the color becomes more intense.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...