8. juni 2015

Makeup Monday : Summer Eyes





Dagens makeup look er super simpel, der er kun brugt en øjenskygge for at opnå dette look, jeg er vild med orange om sommeren, og har været det i et par år. Så da jeg lavede min egen Mac pallet, valgte jeg en mat orange, som er lidt mere neutral ind de andre jeg har. Der er dog stadig masser af knald på farven. Øjenskyggen hedder Coral, og jeg er vild med den.

Translation// Today's makeup look is super simple, I only used one eye shadow to achieve this look, I love orange in the summer, and I have been for a few years now. So when I made my own Mac pallet, I chose a matte orange, which is a little more neutral than the others I have. However, it’s still a very pigmented strong color. The eye shadow is named Coral, and I love it.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...