3. december 2015

Fashion Thursday : My New Bag





Jeg ville lige dele min nye taske med jer, jeg er vild med den. jeg tager den i brug første gang i morgen, den har den perfekte størrelse til at tage med som håndbagage på flyet, og flere at mine ting og især mit kamera kan ligge sikkert i den, fordi den også har den form som den har.  Den er bare så fin, og har længe ledt efter en taske der havde denne form.

Translation// I just wanted to share my new bag with you guys, I love it. I’m using it for the first time tomorrow; it has the perfect size for my hand luggage on the plane. And I feel like my stuff and especially my camera, can lie safe in it, because of the shape it has. It's just so nice, and I have been looking for a bag like this for awhile.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...