14. december 2015

Makeup Monday : B-day Beauty Haul PT. 1









Jeg har købt en del ting I Oslo, og jeg vil gerne dele dem med jer, men det bliver lige delt op I et par indlæg. Det første indlæg er de makeup og skønheds produkter jeg har købt. Og jeg har virkelig købt mange ting, min taktik var at købe ting der ikke er så nemme, at få fat i her hjemme i Danmark. Jeg havde brug for en ny blending sponge, syntes de giver et virkelig flot resultat. Jeg havde også brug for en ny øjenbryns gel, og den fra H&M har jeg brugt i mange mange år. Jeg købte en Tangle teezer, fordi jeg længe har kigget på dem. Og det samme glæder for UD setting spray. Resten var bare ting jeg ikke kunne lade ligge.

Sig endelig til hvis i ønsker reviews eller andre indlæg om de nye ting.

Translation// I bought some things in Oslo, and I want to share them with you guys, I have to divided it into a few posts. The first post is the makeup and the beauty products I have purchased. And I have really bought a lot of stuff; my tactic was to buy things that aren't so easy to get a hold of here in Denmark. I needed a new blending sponge; they give a really good result and a flawless finish. I also needed a new eyebrow gel, and the one from H&M, I have been using for many many years. I bought a Tangle Teezer, because I have always wanted one. And the same goes for the UD setting spray. The rest was just things I couldn't leave behind.

Please let me know if you guys want reviews or other post on the new things.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


1 kommentar:

  1. we glæder mig til de fremtidige indlæg!

    Kram fra Kirsten
    http://shitithoughtaboutyouagain.blogspot.dk/

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...