8. december 2015

My Favorite Parts Of Chritmas





Mine foretrukne ting omkring julen er blandede ting, som bare gør at jeg slappe af og hygger mig. Ligesom juledekorationer, både at lave dem, men også at tænde lysene og se på dem. En varm Chai er altid en favorit, uanset hvad tid på året det er. Og at spise små Julemænd, disse er min absolute favorit. Jeg elsker at læse eller se en film, mens jeg ligger under et varmt tæppe.

Translation// My favorite parts of Christmas are I mix of things, which just make me relax and feel all cozy. Like Christmas decorations, both making them but also lighting the candles and looking at them. A hot Chai is always a favorite of mine, no matter what time of the year it is. And eating little Santa’s, these are my all time favorite. I love reading or watching a movie, while being all snuggled up, under a blanket.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...