22. december 2015

Not In The Budget, Home Decor Wishes




Årets sidste Home Decor indlæg er en lille smule anderledes, for det er nemlig ikke rigtig budget venlige ting i denne omgang. Det er til gengæld ting jeg virkelig ønsker mig. Især stolene, og jeg skal gerne have 4 stk., da jeg i weekenden fik mit nye spisebord, som jeg er vildt forelsket i.

”Reolen” er også en ting jeg har drømt om rigtig længe, og den er bestemt en af de ting jeg håber at få finger i næste år. Selve fatningen er ikke så dyr, men jeg skal have mange af dem og mange pærer, så det kommer også til at løbe op. Og resten er som sagt bare ting jeg virkelig drømmer om at få ind i lejligheden.

Translation// This year’s last Home Decor post is a little bit different, because it’s not really budget-friendly things this time. It’s, however, things I really want. Especially the chairs, I need 4 chairs, because I got my new dining room table this weekend, and I’m so in love with it.


The "Bookshelf" is also something I have been dreaming of for a really long time, and it’s certainly one of the things I hope to get my hands on next year. The lamps are not really expensive, but I need a lot of them and a lot of bulbs, and that’s going to be a bit expensive. And the rest is, like I said, just things I'm dreaming of getting for the apartment.





FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...