21. december 2015

Makeup Monday : B-day Beauty Haul Pt. 2





De sidste makeup ting jeg købte i Oslo, er disse MAC produkter. Og jeg har efterhånden sagt det en del gange, men jeg er vild med MAC, og især deres øjenskygger. Så jeg har lavet en lille ny pallet til mig selv, med nogle af de farver jeg mangler, som en crease farve, til globelinjen og en lys farve til under brynet, og så to varme men dog mere neutrale farver, ind dem jeg ellers bruger til dagligt. Jeg har købt en ny øjenbryns blyant, fordi jeg virkelig gerne ville prøve noget nyt, den er lidt anderledes i farven ind det jeg normalt går efter, men det høre i nok om i et kommende indlæg.


Translation// The final things in my beauty haul from Oslo, are these MAC products. And I have said it a few times; I love MAC, especially their eye shadows. So I've made, a little pallet for myself with some of the colors I lack, like a crease color, and a light color for the brow bone, and then I added two warm colors, that are a bit more neutral, than the ones I otherwise use. I bought a new eyebrow pencil, because I really wanted to try something new, it's a little different in color, than the once I normally go for, but you guys will hear about that in an upcoming post.






FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...