7. december 2015

Makeup Monday : B-Day Look








I går var det min fødselsdag, og selvfølgelig går jeg efter mit klassiske look. Denne gang er det dog en smule nedtonet, fordi det er en søndag, men jeg er altså virkelig glad for de røde toner stadig. De er stadig rigtig meget mig, og for at gøre det mere passende til om aftenen, vil jeg bare gøre øjnene lidt mørkere, og måske tage en lidt mørkere læbestift på.

Translation// Yesterday it was my birthday, and of course I went for my classic look. This time it is a big toned down, because it's a Sunday, but I still loving the red tones. It's classiclook for me, and to make it more appropriate for the evening, I'll just make the eyes a little darker, and maybe use a darker lipstick.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...