4. december 2015

What's In My Travel Bag







Jeg tager på min fødselsdags rejse i dag, og jeg glæder mig helt vild meget. Min søster og mig tager et Oslo på en forlænget weekend. Og derfor tænkte jeg at jeg ville vise jer hvad jeg har i min taske, hvis du kunne tænke dig at se hvilken taske jeg tager med, kan du læse gårdagens indlæg, du kan finde det Her.

 Ud over de ting der er på billedet har jeg selvfølgelig mit Kamera med, og en del vintertøj i tasken, som min hue, vanter og halstørklæde.  Jeg er lige begyndt at læse Hallo Life, af Marcus Butler, så den har jeg med, og har selvfølgelig mine nye høretelefoner, min telefon og min Ipad med. Samt pung, nøgler, pas og en bog omkring Oslo, selv om jeg har været der et par gange.

Translation// I’m going on my birthday trip today, and I’m so excited. My sister and I are going to Oslo on a long weekend. And so I thought, that I would show you guys what I have in my bag, if you would like to see the bag, you can read yesterday's post, you can find it Here.

In addition to the things that aren't in the picture I of course have my camera, and some winter clothes, like my hat, gloves and scarf. I just started reading Hello Life by Marcus Butler, so I’m taking that with me, and of course my new headphones, my phone and my Ipad. As well as my wallet, keys, passport and a book about Oslo, although I have been there a few times by now.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...