18. november 2016

Asos Haul






Jeg syntes virkelig at jeg har fundet min personlige stil, og efter som at jeg har tabt mig så meget den seneste tid, har det også været nødvendig at skifte en del af min garderobe ud. Og jeg har fundet disse fine ting på asos. Jeg er virkelig glad for det hele. Jeg har i lang tid ledt efter et tørklæde som det her, og er vild med det, og det samme gælder nederdelen med selen, syntes den er helt fantastisk.

Translation// I really feel like I have found my personal style, and after I've lost so much weight recently, it has also been necessary to change out a big part of my  wardrobe. And I have found these things on asos. I have been looking for a scarf like this, for a long time, and I’m loving it, and the same goes for the dungaree skirt, it’s so cool.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...