11. november 2016

Fashion Friday : H&M Haul






For et par uger siden var jeg en tur i H&M, og fandt et par gode ting. Der i blandt to kjoler, jeg er vild med den sorte kjole, og har planer om at bruge den, men mine band T-shirter under. Så det ikke bliver helt så 90’er artig i stilen, selvom jeg nu enigt ret godt kan lidet 90’erne. Og derfor har jeg også købt knæstrømper jeg kan have på her i vinterperioden, når jeg bruger mine kjoler.

Translation// A few weeks ago I was in H&M, and found a few good things. Like these two dresses, I love the black dress, and plan to use it, with my band Tees under it. So it’s not quite as 90s, even though I do like the 90s a lot. And there for, I also bought, knee high socks, I can wear in the winter time, when I use all of my dresses.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...