3. november 2016

Fashion Thursday : Fall Sunnies





Jeg er vild med solbriller, og har altid været det. Og da jeg så dem her var jeg nød til at eje dem. De har de flotteste glas. Og de passer perfekt til efteråret i den grønne farve. Jeg har nogen det minder lidt om dem, men dem her er en smugle større, hvilket jeg godt kan lide.

Translation// I love sunglasses, and always have. And when I saw these, I just had to own them. They have beautiful looking lenses. And they fit perfectly into the fall, with the green color. I have some that looks a little like these, but these are a bit larger, which I like.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...