25. november 2016

Fashion Friday : All Stars






Jeg har haft rigtig mange converse sko I årenes løb, men jeg har aldrig haft et par i hvide. Men jeg har det sidste år haft helt vidt meget lyst til at købe et par, så det har jeg gjort nu. Jeg fik dem på udsalg, på zalando. De kommer måske først i brug i foråret, men glæder mig til at bruge dem.

Translation// I've had a lot of converse shoes over the years, but I never had a pair in white. But the last year, I really wanted to buy a pair, so I did. I got them on sale, at Zalando. I might not use them until the spring, but am looking forward to using them.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...