14. november 2016

Makeup Monday : Body Scrub






Når det bliver efterår og vinter, har min hud det med at bliver meget tør, især på benene. Jeg tror det er fordi at jeg stopper med at bruge solcream. Men da jeg fandt den her i Body Shop, syntes jeg det var et virkelig lækkert produkt, og tænkte at det kunne hjælpe lidt på den tørre hud. Den virker nemlig fugtgivende selvom det er en skrub, og så dufter den rigtig godt.

Translation// When its autumn and winter, my skin become very dry, especially on the legs. I think it's because I stop using sunscreen. But when I found this in the Body Shop, I thought it was a really nice product, and I thought it could help a little with the dry skin. It acts moisturizing, even though it's a scrub, and it smells really good.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


1 kommentar:

  1. Jeg får også ekstremt tørre ben her om vinteren. Body Shop laver virkelig lækre scrubs <3

    http://nouw.com/satinawandel

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...