19. januar 2017

Home Decor Inspiration







Jeg er helt vild med at den her lejlighed er så lys. Og blandingen af de forskellige sofaborde er mega fed, og virkelig interessant. Og så syntes jeg bare at der er nogle lækre foto kunst / plakater på væggene. Noget jeg selv er ved at lede efter til min lejlighed. Jeg har bare svært ved at finde nogen jeg virkelig syntes passer ind.

Translation// I absolutely love that this apartment is so light. And the mixture of the different coffee tables, are so bold and really interesting. And I think the photo art /posters on the walls are so cool. Something I’m look for, for my apartment. I just have a hard time finding something, I think fit into my decor.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...