23. januar 2017

Makeup Monday : Nail News




Jeg har i over et år holdt mig til det meget neutrale farver når det kommer til mine negle. Jeg har tre farver der er næsten 100 % ens, som jeg skifter mellem. Men da jeg så den her farve kunne jeg ikke få den ud af hovedet, og to måneder sener købte jeg den så. Jeg har ikke prøvet lakker fra OPI før. Men jeg syntes nu at den har, holdet okay. Den holdte ca. 5 dage før den begyndte at skalle lidt af, og med mit arbejde, er det ret godt klaret. Det er i farven Freedom of peach.

Translation// For over a year I have used neutral colors on my nails. I have three colors, that are almost 100% alike, which I switch between. But when I saw this color, I could not get it out of my head, and two months later, I bought it. I have never tried lacquers from OPI before. But I think that it lasted okay. It lasted approximately Five days, before it started to peel a little, and with my work, is quite well done. It’s in the color Freedom of peach.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...