2. januar 2017

Make-up Monday: Oslo Beauty Haul








Her er de få ting jeg købte I Oslo, som var skønheds relaterede, jeg er vild med dem begge “to”. Jeg har hørt så meget om Inglot, så var helt vild spændende da jeg så en butik der oppe. Og blev nød til at lave en øjenskygge quad med mine hverdags farver i. det her er de farver jeg altid bruger, og har brugt i flere år.

Translation// Here are the things I bought in Oslo, which are beauty-related, I love them “both". I've heard so much about Inglot, so I was so excited, when I saw the store. And I just had make a eyeshadow quad, with my everyday colors. This is the color I always use, and have used for several years.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...