16. januar 2017

Makeup Monday : Mac Haul





Jeg har før brugt Fix+ sprayen og concealeren fra Mac så det er I virkeligheden bare genkøb for mig. Men øjencremen er ny. Jeg skulle have en ny til at bruge om morgenen under min makeup. Så tænkte jeg ville prøve noget nyt. Og da jeg læste om denne her og dens egenskaber, syntes jeg at den lød virkelig god. Og concealeren syntes jeg er virkelig god til under øjnene, især fordi jeg ikke bruger foundation til hverdag mere, jeg bruger bare en transparent pudder.

Translation// I have previously used the Fix+ and concealer from Mac, so they are just repurchase. But the eye cream is new. I needed a new one to use in the morning, under my makeup. So I thought I'd try something new. And when I read about this one, I thought it sounded really good. And concealer is just really good for under the eyes, especially because I don’t use foundation for my everyday makeup anymore; I use just a transparent powder.




FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...