20. januar 2017

Fashion Friday : Zara Haul






Her er en lille Zara Haul fra sidst år, det lyder lidt vild gør det ikke. Men jeg købte de her ting i slutningen af november. Jeg har tabt mig en del igen og derfor kan jeg ikke passe de fleste af mine jeans, så nu har jeg to spar mere der passer i størrelsen. Nederdelen er mega fed, en del anderledes in normalt, men det er det jeg virkelig godt kan lide ved den.  

Translation// Here's a little Zara Haul from last year; it sounds a little crazy doesn’t it. But I bought these things in late November. I have lost a fair amount of weight again, so most of my jeans don’t fit anymore. So now I have two more pairs that fit properly. The skirt is so bold, somewhat different from your normal skirt, but that is what I really like about it.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...