9. januar 2017

Makeup Monday : My Christmas Look







Her er mit look fra juleaften, det er ikke rigtig anderledes ind det jeg har til hverdag. Men hvorfor skulle det også være det. Jeg brugte mine øjenskygger fra Inglot, og jeg er vilde med dem, det samme gælder highlighteren fra Mac, den er virkelig fin på. Du kan se produkterne i indlægget HER, hvis du ikke har set det i nu.

Translation// Here's my look from Christmas Eve; it's not really different from my everyday look. But why should it be. I used my new eye shadows from Inglot, and I love them. I love the highlighter from Mac as well, it's really nice. You can see all the products in the post HERE, if you haven’t seen it yet.



FOLLOW ME ON
_____________________________________________________________
INSTAGRAM             BLOGLOVIN             TWITTER


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...