24. februar 2014

ASOS Wishes






Her er fire hurtige ønsker fra asos, jeg har tidligere nævnt at jeg er meget glad for asos. Så her har jeg fundet fire af mine nuværende ønsker. Jeg er vild med læder jakker, så jeg kan altid bruge en mere, og dette er en super fin en, jeg ønsker mig også en ny makeup pung, og syntes at den her er rigtig flot. Jeg kunne virkelig godt bruge en kjole med lange ærmer, og syntes at den her, er et fint bud, på en fin basis kjole. Og hvem kan ikke bruge flere sko, de her er super fine.

Translation// Here is four quick wishes from asos, I love asos, and these four things is my current wishes. I love leather jacket, and I can always use a new one, along with a new pair of shoes. Who don’t need more shoes? I could really use a long sleeved dress, in my wardrobe, and this one is a perfect basic dress. The makeup bag is just beautiful, and I would love to have my makeup in it when I travel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...