28. februar 2014

February Favorites





Jeg har ikke mange favoritter i denne måned. Min Ipad er uden tvivl det jeg har brugt mest i denne måned. Jeg er startede på mit nye arbejde, og det betyder at jeg går og står utrolig meget, så derfor har jeg haft brug for at passe på mine fødder, og peppermint foot soak, fra Body Shop har været en stor favorit. Der ud over er min makeup børste fra H&M en af de ting jeg har brugt utrolig meget, og så er jeg blevet glad for min scandaleyes mascara fra Rimmel, selvom jeg ikke har brugt den meget i nu.


Translation// I don’t have a lot of favorites this month, But the things on my favorites list, are things I have used a lot. My Ipad I use all the time and I can’t live without it. I started my new job, and that means that, I walk and stand a lot, so I pamper my feet with the Peppermint foot soak, from the body shop. My makeup brush from H&M is a favorite of mine, it’s so soft, and i use it all the time. The Rimmel scandaleyes mascara is new, but I really like it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...