1. februar 2014

January Favorites










Jeg vil gerne begynde at gøre mådens favoritter, til en fast ting her på bloggen.  Så her er årets første indlæg.

Det jeg har brugt mest i denne måned, er uden tvivl mine asos støvler, og min MAC concealer. Jeg er stor fan af Hunger Games filmene, så jeg bestemte mig for, at det var tid til at læse bøgerne, og jeg elskede den, jeg læste den på et par dage. Vaselinen har redet mine læber i denne måned, så den skulle med på listen. Hårsprayen og øjenskyggerne er ved at blive, en fast del af min hverdags rutine, og er ret tilfreds med begge ting.  Wet børsten, er helt fantastisk, jeg har haft den længe, og der kommer også et indlæg på bloggen, om den i denne måned, for det fortjener den.

Min strik er så lækker at have på i dette vejr, så den skulle med på listen, og så er jeg blevet super glad for min nye taske, så den nåede også lige at komme med på listen.

Translation// I really want to start to do a monthly favorites post, so this will be the first one this year.

The boots are my most worn item this month, along with the MAC concealer. I’m a big fan of the hunger games movies, so I decided it was time to read the books, and I just loved the first one, it only took me a few days to read it. The Vaseline just saved my lips this month, so it had to get a spot on the list. The hairspray and the eye shadow has become a part of my everyday routine, and I really like both things. The wet brush is just amazing, and I have a blog post coming up this month, on it, because I just think it’s that good.  
       
My knit, I have been wearing a lot, because it is so cold, so it have earned a place on the list along with my new bag, and I just really love that bag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...