12. februar 2014

Wanted Wednesday


T-shirt : River Island// Jacket: River Island (sold out) // Jeans: topshop // 
shoes: Jeffrey Campbell (sold out on office.co.uk) // Bag: 2bstores // Cross: Gojane (sold out)


Nogle af de ting jeg ønsker mig på denne onsdag er desværre udsolgt, men jeg ønsker mig dem stadig, især støvlerne. Jeg er normalt ikke til jeans, men er nu alligevel lidt vilde med dem her, ved ikke om de vil passe til mig, men syntes de er super fede, så måske skulle jeg bare prøve nogle en dag.


Translation// Some of the things, I want is sold out, but I would still like to have them, especially the boots. I’m normally not really a jeans kind of girl, but I really like these. I’m not sure they suit me, but I do really like them, so I might just have to give them a try some time.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...