27. februar 2014

THESE SHOES




Jeg er blevet forelsket, og det er i et par sko. Et par alt for dyre sko, de er fra Jeffrey Campbell, og de hedder Colburn. Jeg syntes måske i virkeligheden at prisen er lidt for høj, i forhold til alle de andre Jeffrey Campbells, men jeg er virkelig vilde med dem. Jeg syntes at de er helt perfekte til mig, og har ønsket mig dem længe, men de har ikke været til at få fat i nogle steder. Så jeg er i et lille dilemma, skal jeg betale den høje pris, eller skal jeg glemme skoene.

Translation// I am in LOVE, with a pair of shoes. A pair of really expensive shoes. These are Jeffrey Campbell Colburn boots, and they are just amazing. I just think that the price is a bit high, compared to the other Jeffrey Campbell’s. They have been on my wish list for a long long time, but it’s very difficult to get your hand one them. I just have a bit of a dilemma, should I just buy the shoes, and accept the high price, or forget about them. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...