7. februar 2014

Valentine's Makeup look






Nu er det snart Valentins dag, og i den forbindelse, ville jeg gerne dele mit bud på et ”romantisk” makeup look. Jeg vil nok have noget på læberne normalt, men da mine læber ikke har det så godt for tiden, så ser det bare ikke så godt ud med farve på læberne. Jeg har brugt en lilla cream liner fra elf, og en sart pink øjenskygge fra makeup store, den hedder cotton candy.

Translation// Valentine’s Day is coming up, so I wanted to share a romantic makeup look with you guys. Normally I would wear something on my lips, but they are not looking good at this moment, because of the cold. So I’m keeping them bare. My purple eyeliner is the cream liner from elf, my eye shadow is from the makeup store, and is called cotton candy.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...