11. februar 2014

Black & Glitter





Jeg har været lidt fraværende på det sidste, men det er fordi jeg er startede på mit nye arbejde, og har været rigtig træt når jeg kom hjem, så har ikke haft overskud til så meget. Men jeg er tilbage i min normale rutine, så der skal nok komme mange flere indlæg på bloggen i den nærmeste fremtid.

Jeg ville lige vise jeg min favorit negle, som lige for tiden består at mat sort og glitter. Jeg er vild, med matte negle.

Translation// I have been a bad blogger lately, but it’s because I started my new job, and when I come home, I’m just really tired. But I’m back in my normal routine, so there will be a lot more blog posts on the blog in the future.


I just wanted to show you guys, my favorite nails at the moment, it's mat black and glitter. I just love mat nails.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...