13. februar 2014

Black & White




Jeg er vild med sort, faktisk er størstedelen af en min garderobe sort, men jeg er også blevet ret vild med hvid her på det sidste. Og jeg syntes at det ser vildt godt ud med et helt sort eller et helt hvid look. Men jeg ved nu ikke helt om jeg ville kunne bære et hel hvid look, så jeg vil nok kombinere det hvide med det sorte. Hvis du også er vild med sort og hvid, så Kan du måske få noget inspiration her. Måske vil jeg give mig i kast med et helt hvidt look, når jeg bliver lidt mere modig.


Translation// I just love black, most of my wardrobe is black. But lately I really started to like white. I just love an all black or an all white look. I’m not sure that I can pull of a all white look, so I would probably combine the white and the black. I might try an all white look, when I get a bit braver. If you like black and white, maybe this will inspire you a little.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...