10. juni 2014

Black/White Haul





Her en lille sort/hvid haul til jer i dag. Jeg har lavet et indlæg på bloggen om disse espadrilles, og jo mere jeg kiggede på dem, jo mere forelsket blev jeg i dem, så nu er de altså mine. Jeg købte også denne lille fine taske, som er i ægte læder, jeg syntes at den er så fin, og så kan man lige have de vigtigste ting med. Jeg har også investeret i et par hvide solbriller, ikke fordi jeg havde brug for flere solbriller, men fordi at jeg er så vild med hvid, at jeg syntes at jeg skulle have et par hvide solbriller i min samling.
Alle tre ting er købt på asos.

Translation// I have a small black/white haul for you today. I made a blog post about these espadrilles, and the more I looked at them, the more I fell in love with them, so now they're mine. I also bought this cute little bag, its real leather, I think it is so beautiful. I also invested in a pair of white sunglasses, not because I needed more sunglasses, but because I'm so crazy about white that I thought that I should have a pair of white sunglasses in my collection.

All three items are bought on asos.

2 kommentarer:

  1. Virkelig fine ting :)
    Især skoene.
    Knus Sidse Josefine - www.sidsejosefine.dk

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...