5. juni 2014

Breakfast in bed...


Jeg har ikke blogget så meget de sidste dage, fordi jeg ikke har haft det så godt desværre, men nu har jeg det bedre, så er det bare med at komme i gang igen. Jeg ville lige dele denne fine neglelak med jer i dag, syntes farven er så fin, at jeg ville tage et billede til bloggen, også endda før jeg lige fik ordnet dem, så er ked af at der et neglelak over det hele, håber ikke det er for forstyrrende.  Den er fra Rimmel, og er fra Rita Ora kollektionen, den hedder 873 Breakfast in bed.


Translation// I haven’t blogged that much in the last week, because I unfortunately got sick, but I’m feeling better now. I thought I'd share this beautiful nail polish with you guys today, I think that the color is gorgeous, I took this photo for the blog, before I got the nails sorted, and there is nail polish everywhere, so sorry about that, but I really just wanted to share the color whit you guys. It's from Rimmel and is from the Rita Ora collection, it's called 873 Breakfast in bed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...